Hét onderzoek naar de tevredenheid in ontvangst
Nationale Ontvangst Barometer
Al jaren onderzoekt SPARQ de tevredenheid in ontvangst in het Nederlandse bedrijfsleven en bij zorg- en overheidsinstellingen. Dit objectieve onderzoek, de Nationale Ontvangst Barometer, is geïnitieerd door SPARQ in samenwerking met Marketresponse. In deze editie besteedt SPARQ speciale aandacht aan het kantoor van de toekomst, technologische innovaties en duurzaamheid in de ontvangst.
Onder invloed van corona is de transitie naar het kantoor van de toekomst in een stroomversnelling geraakt. In deze nieuwe editie van de Nationale Ontvangst Barometer nemen we u mee op reis in de inzichten die we kregen vanuit Nederlandse bezoekers, maar ook van facilitair experts van toonaangevende bedrijven in Nederland.
We zien dat de technologie zich razendsnel ontwikkelt. Omdat we benieuwd zijn hoe mens en techniek in de ideale klantreis in de ontvangst samenwerken, hebben we dit uitgevraagd bij Nederlandse bezoekers en facilitaire experts. Wat zijn de verwachtingen van bezoekers als het gaat om technologische ontwikkelingen? Welke uitdagingen zijn er nog als tech en touch samenkomen? En we gingen op zoek naar leerzame inzichten om duurzaamheid in de ontvangst toe te passen. Deze kregen we niet alleen van Nederlandse bezoekers, maar ook van facilitaire experts die meededen aan dit onderzoek.
Met behulp van de resultaten uit dit onderzoek tilt u uw ontvangst eenvoudig naar een hoger plan. Nieuwsgierig naar alle bevindingen? Vraag het boekje gratis aan via het formulier.