Alles wat u wilt weten over onze dienst 'ontzorging'
Zo werkt ontzorging via SPARQ
Bij SPARQ doen we er alles aan om u te voorzien van gastvrije medewerkers. Dit kunnen we doen via ontzorging, poolmanagement en/of uitzenden. Op deze pagina duiken we dieper in onze dienst 'ontzorging'.
Ontzorgen, wat houdt dat in?
Ontzorging houdt in dat wij alle zaken rondom de receptie van A tot Z regelen. Hoe we dat doen? Met behulp van een site manager! Eén persoon die volledig focus heeft op uw receptie. Hij of zij zorgt ervoor dat de roostering, planning en operationele aansturing optimaal geregeld worden. Met andere woorden; we garanderen dat de receptie altijd op volle sterkte is en dat alles op rolletjes verloopt.
Hoe zit het met de ontwikkeling van de medewerkers?
Naast de roostering, planning en operationele aansturing dragen we ook zorg voor het opleiden en trainen van de medewerkers. Ook over functionerings- en beoordelingsgesprekken hoeft u zich uiteraard geen zorgen te maken! Dat doen wij voor u.
Wat gebeurt er met mijn huidige medewerkers wanneer ik kies voor ontzorging?
Wanneer u kiest voor volledige ontzorging regelen wij de overname van medewerkers. We hebben hier veel ervaring in en zorgen voor een geruisloze overgang samen met onze specialisten van Tempo-Team Payrolling. Uiteraard doen we er alles aan om ervoor te zorgen dat de overgenomen medewerkers zich snel thuis voelen bij SPARQ.
Alles op een rijtje!
Ontzorging via SPARQ is inclusief:
- 100% bezetting van de receptie
- Roostering en planning
- Persoonlijk Ontwikkel Plan (POP) voor medewerkers
- Opleiden, trainen en coachen van medewerkers
- Werkoverleg en evaluaties met medewerkers en de betrokken verantwoordelijke
- Het ontwikkelen en beheren van een site manual
- Management rapportages
- Uitvoering van een kwaliteitsscan (mystery visits en - calls)